Tommy J Pisa-Biarkan Aku Menangis

Tuesday, September 23, 2008


The sad song that... huh.. i dont know how to tell you.. Just download it!

Lyrics of this song:
[open lyrics]
Kelmarin kau masih bersamaku
Bercumbu dan merayu
Adakah hari esok untuk kita bercinta
Seperti yang telah kita lewati

Mengapa terlalu cepat kau pergi
Tinggalkan derita bersamaku
Kenyataan ini begitu memilukan
Ingin kurasa turut serta

( korus )
Tiada guna aku hidup begini
Tanpa belaian kekasih yang amat kusayangi
Kepedihan yang kini kurasakan
Darimu yang mencintai aku

Biarlah kurelakan kau pergi
Tinggalkan batu nesan
Kudoakan kau bahagia di sisiNya
Sementara biarkan aku menangis
[lyrics closed]

Just click at the links below to download this totally free mp3:
Download Tomy J Pisa-Biarkan Aku Menangis

Please leave your comment after the succesful downloads. If we know that you didn't leave a comment, we will banned your IP address. TQ.

0 comments: